میانگین امتیاز این مقاله: 0 از 5
( تاکنون 0 نفر امتیاز داده‌اند )

جنبش متحد تکنولوژی‌ها سری‌های H سروو موتور خودکار بدون جاروبک با قابلیت‌های DSL پیشرفته، پشتیبانی چند پردازنده دستگاه و گزینه‌های امنیتی بدون گشتاور ایمن STO معرفی کرد.

H-Drive یک بخشی از این اتحاد جدید پکیج‌های AMS خودکار است و با هدف راندن HeiMotion و موتور‌های AMS و سری‌های سروو موتو رگشتاوری بدون جاروبک Megaflux طراحی شده است.

این H-Drive یک طراحی دیجیتال و DSP-based برای کنترل دقیق موتور و راه اندازی ساده را نشان می‌دهد. این طراحی جدید، یک اجرای متحرک برجسته فرمان‌پذیر پزشکی، صنعتی و برنامه های خودکار برای ربات به ارمغان می‌آورد.

مشخصات H-Drive:

جریان ورودی برق: 110-240 VAC

نرخ جریان خروجی: تا 4800 وات

رمزگذار، ترتیب دهی و مرکز گزینه‌های بازخورد

I/O قابل برنامه ریزی دیجیتال (6 In, 3 Out)، دارای چهار I/Oمجزا

EtherCAT, Ethernet, CAN/CANopen, and ±10V و گزینه های ارتباطی آنالوگ

PC-based GUI برای راه‌ اندازی کنترل و برنامه ریزی

درباره شرکت ارتباطات متحد تکنولوژی ها

تکنولوژی‌ های متحده متحرک (بورس نزدک : AMOT): طراحی‌ها، سازنده ها، دقت فروش و مخصوصا کنترل حرکتی اجزا و سیستم هایی که در رنج وسیعی از صنایع در حدود بازارهای خدماتی عظیم که شامل بازارماشین، بازارپزشکی، فضایی و دفاعی، الکترونیکی و سروو موتور و صنعتی استفاده می‌شد.

دفتر اصلی این شرکت در شهر آمهرست ایالت نیویورک واقع شده که فعالیت جهانی از جمله فروش در بازار‌های ایالات متحده، کانادا، آمریکای جنوبی، اروپا و آسیا دارد.

حرکت متحد با تمرکز بر برنامه‌های کنترلی حرکت و تخصص آن الکترومغناتیس و تکنولوژی مکانیکی و الکترونیکی حرکتی شهرت جهانی دارد.

این محصولات شامل موتور‌های DC با جاروبک و بدون جاروبک،سروو موتور با گشتاور و فرمان‌پذیر بدون جاروبک، موتور‌های بدون مرکز DC، موتور درایو‌های یکپارچه بدون جاروبک، موتور‌های دنده‌ای، پیشران‌های فرمان پذیرمدل دیجیتال، کنترل کننده‌های حرکتی، رمزگذارهای افزایشی و قاطع محور و مابقی محصولات که مرتبط به کنترل حرکتی می‌باشند.

استراتژی رشد شرکت با تمرکز بر پیشرو بودن در راه حل حرکتی در بازار‌های هدف منتخب با ابزار “تکنولوژی/میدونه چطور” برای توسعه یکپارچه سازی راه حل دقت حرکتی که در تکنولوژی‌های متحد حرکتی استفاده می‌شود تا “بازی رو تغیر بدهند” و راه حل ‌های با ارزش تری برای مشتراین ارایه بدهند.

برای خواندن مطالب بیشتر دراین زمنیه میتوانید مقالات موتور دار كردن دستگاه‌هاي اينترنت اشيا با موتورهاي پله‌اي كه منبع انرژي ‌آنها باتري خواهد بود و موتور دار كردن دستگاه‌هاي اينترنت اشيا با موتورهاي پله‌اي كه منبع انرژي ‌آنها باتري خواهد بود را مطالعه بفرمایید.

همچنین لطفا مارا در شبکه اجتماعی لینکدین همراهی بفرمایید.

برای مطلع شدن از جدید ترین اخبار صنعت لطفا وحتما در خبرنامه سایت عضو شوید.

این مقاله چطور بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید