میانگین امتیاز این مقاله: 0 از 5
( تاکنون 0 نفر امتیاز داده‌اند )

شرکت اشنایدر الکتریک کارشناس خودکارسازی اکواستراکچر نسخه 21.0 را منتشر کرده است که یک خودکارساز جامع است و بر اساس استاندارد IEC61499  با قابلیت تبادل، استفاده از داده و جابه‌جایی، ارائه شده است.

بهبودهایی شامل یک اسکنر EtherNet/IP برای نرم‌افزار کنترلر قابل برنامه‌ریزی، درگاه ASi-5 و کنترل موقعیت با هدایت‌کننده‌های سرووی Lexium 32 در این نسخه ایجاد شده‌اند.

به روزرسانی‌ها شامل موارد فوق می‌شود: بهبود کتابخانه توابع معمول، یک رابط کاربر بهبودیافته، قابلیت تعریف بلوک‌های تابع پشتیبانی‌شده در دستگاه‌های منطقی، افزایش دید فیزیکی، سایر بهسازی‌های کیفی، کارآیی، امنیتی و قابلیت استفاده و خودکارسازی جامع.

شرکت اشنایدر الکتریک استفاده از یک لایه خودکارسازی جامع که در میان تامین‌کنندگان معمول است، فرصت‌های بیشتری را برای رشد و مدرن‌سازی صنعت ایجاد کرده است.

برای خواندن مطالب بیشتر دراین زمینه میتوانید مقالات گوگل با همکاری زیمنس، صنایع تولیدی را هدف قرار می دهد و تحول دیجیتالی:4 مرحله خودکارسازی Rockwell برای شروع و ماژول(ROHM ):(Wi-SUN FAN) پروتكلي جديد براي دستگاه‌هاي داراي برد بلند و هاني‌ول: برنامه ایی براي اينكه تا سال 2035، از توليد كربن‌دي اكسيد فارغ گردد را مطالعه بفرمایید.

همچنین لطفا مارا در شبکه اجتماعی لینکدین همراهی بفرمایید .

برای مطلع شدن از جدید ترین و به روز ترین اخبار و تکنولوژِی و صنعت سرتاسر جهان لطفا و حتما در خبرنامه سایت عضو شوید.

این مقاله چطور بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید