میانگین امتیاز این مقاله: 0 از 5
( تاکنون 0 نفر امتیاز داده‌اند )

نرم افزار زیمنس

امروز نرم افزار صنعتی دیجیتال زیمنس آخرین نسخه از نرم افزار FLOEFD زیمسنتر را معرفی کرد. این نرم افزار یک ابزار قدرتمند در دینامیک سیالات محاسباتی یکپارچه با CAD برای طراحی مهندسی است.

نرم افزار FLOEFD زیمسنتر به پیش اندازی شبیه سازی CFD در مرحله طراحی کمک می‌کند تا بتوان رفتار مفاهیم را به درستی درک نمود.

به دلیل فناوری خاص آن، این نرم افزار می‌تواند زمان کلی شبیه سازی را تا 75% کاهش داده و می‌توان آن را درون نرم افزار NX، نرم افزار سالید ادج، کتیا V5 و کریئو اجرا نمود.

آخرین نسخه شامل کارکردهای جدیدی می‌شود که بهره بردن از مزایای محیط کاری یکپارچه را برای مهندسین امکان پذیر می‌کند. همچنین این نسخه بهبودهایی در زمینه‌ی قابلیت‌های شبیه سازی حرارتی و سبک سازی نرم افزارها داشته است.

FLOEFD زیمسنتر بخشی از سبد زیمسنتر شبیه سازی و راه حل‌های آزمایشی یکپارچه سازی و خدمات درون سبد Xcelerator زیمنس بوده است.

بهبود ها

FLOEFD زیمسنتر بهبودهای کلیدی در یکپارچه سازی فرایند را در خود جای داده که دست مهندسین طراح را در پیاده سازی راه حل‌های CFD درون جریان کاری خود و بدون نیاز به تغییر فرایند باز گذاشته است.

اکنون می‌توان FLOEFD زیمسنتر برای پروژه‌های NX و نتایج را در نرم افزار تیم سنتر مدیریت نمود. این کار به منظور بهبود راندمان انجام می‌شود.

یکپارچه سازی های جدید با نرم افزار هایپرلینکس به واسطه در نظر گرفتن پدیده‌های حرارتی ژول، تحلیل حرارتی بهتر و شبیه سازی دقیق‌تر بردهای مدار پرینت شده (PCBs) را امکان پذیر کرده است.

آخرین نسخه‌ی FLOEFD زیمسنتر مبتنی بر فناوری نرم افزار سیم سنتر مگنت قابلیت‌های بیشتری را در خود گنجانده است تا دقت شبیه سازی حرارتی را با در نظرگرفتن پدیده‌های الکترومغناطیسی بهبود بخشد.

یکپارچه سازی مستقیم تحلیل سازه، دست کاربران CAD را در اعمال نتایج CFD بر تحلیل‌های تنش سازه‌ای خطی PCB های پیچیده باز می‌گذارد.

رابط کاربری جدید برای نرم افزار نسترن زیمسنتر انتقال آسان نتایج CFD را برای تحلیل سازه‌ای در نرم افزار زیمسنتر 3D را امکان پذیر کرده است.

به علاوه بهبودهای جدید برای کاربردهای نورپردازی شامل مدولاسیون پهنای پالس منبع نور و شبیه سازی پراکنش و درخشایی نوری ذرات فسفری در این نرم افزار گنجانده شده است. این شبیه سازی ها در تولید LED ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

برای خواندن مطالب بیشتر دراین زمینه میتوانید مقالات گوگل با همکاری زیمنس، صنایع تولیدی را هدف قرار می دهد و هاني‌ول: برنامه ایی براي اينكه تا سال 2035، از توليد كربن‌دي اكسيد فارغ گردد را مطالعه بفرمایید.

همچنین لطفا مارا در شبکه اجتماعی لینکدین همراهی بفرمایید.

برای مطلع شدن از جدیدترین اخبار صنعت جهان لطفا وحتما در خبرنامه سایت عضو شوید.

این مقاله چطور بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید