میانگین امتیاز این مقاله: 0 از 5
( تاکنون 0 نفر امتیاز داده‌اند )

آخرین نسخه نرم ­افزار صنایع دیجیتالی زیمنس، نرم ­افزار Solid Edge شامل 3DfindIT.com ، یک ویژگی ارزشمند برای مهندسان و طراحان است. 3DfindIT.com موتور جستجوی مهندسی برای مولفه ­های سه ­بعدی CADENAS است و برای کاربران، دسترسی آسان به میلیون ­ها مدل CAD از هزاران تولیدکننده بین ­المللی و تعدادی از روش­های جستجوی شهودی را فراهم می­کند. این قابلیت جدید به تسریع فرایند توسعه محصول و به صورت قابل توجهی به کاهش زمان بازار کمک می­کند.

همکاری بین نرم ­افزار صنایع دیجیتالی زیمنس و CADENAS

برای زمان تولید کمتر، فشار بیشتر برای هزینه­ های برش و تقاضای روزافزون برای راه ­حل­ های یکتا و مناسب، امروزه مهندسان با چالش­های بیشماری مواجه هستند. این امر نیازمند حوزه­های طراحی برای ساده­سازی فرایندهای توسعه محصول و به صورت پیوسته حرکت به سمت تحول دیجیتالی است. برای حمایت از انجمن CAD در کار روزمره آنها، نرم ­افزار صنایع دیجیتالی زیمنس، آخرین نسخه از Solid Edge را معرفی کرده است که شامل بهبود قابلیت طراحی مانند مدل­سازی فرعی جدید و بهبود عملکرد مهندسی معکوس با تحلیل انحراف جدید است.

همکاری متخصصین

با همکاری بین متخصصین در دیجیتال­ سازی، زیمنس و CADENAS، اکنون انجمن Solid Edge به محتوای تولیدکننده CAD با کیفیت بالای Solid Edge 2021 به صورت مستقیم دسترسی دارد. این خاصیت جدید، میلیون­ها مدل CAD هوشمند با اطلاعات ایجاد شده در قالب Solid Edge بومی ایجاد می­کند که می­تواند فقط با چند کلیک در طرح­های CAD قرار گیرد. این امر به مهندسان کمک می­کند که پتانسیل کامل خود را نشان داده و فرایند طراحی مهندسی را بهینه­سازی کنند.

John F. Miller، مقام ارشد و مدیر مهندسی اصلی در نرم ­افزار صنایع دیجیتالی زیمنس گفته است: «افزودن CADENAS، سرویس 3DfindIT.com به Solid Edge می­تواند به زیمنس در تحویل ابزارهای نرم­ افزاری که فرایند طراحی را بهینه نموده و توسعه محصول را تسریع می­کنند، کمک کند که برای موفقیت مشتریان ما، ضروری است.» 3DfindIT.com میلیون­ها فایل دوبعدی و سه­ بعدی پیشنهاد میکند که توسط تولیدکنندگان اجزا، ارزیابی شده­ اند.

بسته به راهنما، بخش­های دیجیتالی غنی از داده ­هایی مانند اطلاعات سینماتیک (حرکتی) برای آزمایش ترتیب حرکات، مراکز جرم، مواد، استانداردهای حمایت محیطی، اعداد ترتیبی و غیره هستند. این امر مهندسان را قادر می­سازد که به جای بازتولید بخش­های مصوب به صورت دستی، آنها را یافته و استفاده کنند. 3DfindIT.com تضمین می­کند که مهندسان و توسعه­دهندگان محصول بتوانند به جای ورود و ارزیابی داده­ها به صورت دستی، بر ایجاد محصولات جدید تمرکز کنند.

برای خواندن مطالب بیشتر دراین زمینه میتوانید مقالات Digital Twins: توانمندسازهاي بزرگ در عصر ما و گوگل با همکاری زیمنس، صنایع تولیدی را هدف قرار می دهد را مطالعه بفرمایید.

همچنین لطفا مارا در شبکه اجتماعی لینکدین همراهی بفرمایید.

برای مطلع شدن از جدیدترین اخبار صنعت جهان لطفا وحتما در خبرنامه سایت عضو شوید.

این مقاله چطور بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید