میانگین امتیاز این مقاله: 0 از 5
( تاکنون 0 نفر امتیاز داده‌اند )

شركت فوجيتسو[Fujitsu ]تبديل به يكپارچه‌ساز سيستمي براي زيرساخت‌هاي پي‌تي‌سي تينگ وركس و ووفوريا[PTC’s ThingWorx and Vuforia]شده است؛ اين امر در راستاي سازگاري و مقياس‌پذيري بهتر توانايي‌ها‌ي اينترنت اشیا( آي‌او‌تي )امروزه شركت‌ها مي‌خواهند بر روي گزينه‌هاي كم هزينه و مقياس‌پذير سرمايه‌گذاري كنند و فناوري به كار گرفته شده است.

مشارکت ها

مشاركت‌ها و همكاري‌هاي مختلف تبديل به يكي از موارد رايج در ميان ارائه‌دهندگان فناوري شده است؛ در واقع شركت‌ها در تلاش هستند كه از تحولات دنياي ديجيتال بهره بگيرند، حوزه مهارت‌هاي خود را توسعه دهند، حجم عظيمي از داده‌ها را پردازش كنند و در نهايت پلي ميان فناوري عملياتي و فناوري اطلاعات ايجاد كنند.

اخيرا تجهيزات آي‌تي و شركت فوجيتسو (ارائه دهنده خدمات) توانسته است كه روابط خود را با شركت نرم‌افزاري پي‌تي‌سي گسترش دهد و تبديل به يكپارچه‌ساز زيرساخت تينگ‌وركس اينترنت اشيا شده است؛ اين زيرساخت در مواردي هم‌چون منبع‌يابي،‌ بسترسازي و تجزيه داده‌هاي مربوط به تجهيزات آي‌او‌تي، به كاربران كمك مي‌كند تا بتوانند به روش‌هايي براي پردازش بهينه داده دست يابند. به علاوه شركت فوجيستو با زيرساخت واقعيت افزوده ووفوريا نيز همكاري مي‌كند؛ اين شركت توسط ارتباطات ويدئويي و صوتي مي‌تواند يك همكاري از راه‌دور ميان كارگران فناوري‌هاي عملياتي و متخصصين اين حوزه (در دور دست) ايجاد كند.

پائول برسناهان[Paul Bresnahan]رئيس بخش توليد در شركت آمريكايي فوجيتسو اين سخنان را به زبان آورد: «همكاري ما با شركت پي‌تي‌سي بسيار حياتي است؛ زيرا ما به توليدكنندگان كمك مي‌كنيم تا در محيط تجاري امروزه با چالش‌هاي روزافزون، به فعاليت خود ادامه دهند. كارخانه هوشمند و توسعه يافته ما مي‌تواند زيرساخت‌هاي تينگ‌وركس و ووفوريا را تقويت كند؛ در واقع مشتريان ما مي‌توانند به بينش‌هاي عملياتي و دانش آني در سرتاسر خط توليد دسترسي داشته باشند كه منجر به بهبود عمليات‌هاي راهبردي و فني خواهد شد. مشاركت فوجيتسو و پي‌تي‌سي مي‌تواند مشتريان ما را وارد تجارت‌هايي كند كه بدون اين همكاري ممكن نمي‌شدند».

واقعیت افزوده

از زمان شيوع كوويد 19، واقعيت افزوده توجه بيشتري را به خود جلب كرده است؛ بسياري از شركت‌ها از اين فناوري استفاده مي‌كنند تا كارگران تازه‌كار آنها مجبور به تجربه فيزيكي رويه‌هاي فني پيچيده نباشند. امروزه شركت‌ها مي‌خواهند بر روي گزينه‌هاي كم هزينه و مقياس‌پذير سرمايه‌گذاري كنند و فناوري آي‌او‌تي را از صفر در ساختمان‌هاي خود به كار گيرند، بنابراين زيرساخت‌هاي آي‌اوتي مبتني بر پردازش ابري مورد توجه بسياري از شركت‌ها قرار گرفته‌اند.

دو شركت فوجيستو و پي‌تي‌سي با مشاركت يكديگر مي‌خواهند كه بازدهي خريد‌هاي مشتريان را افزايش دهند و مشتريان را قادر سازند تا براي انتقال دارايي‌هاي خود، هزينه كمتري پرداخت كنند و به بهره‌وري بالاتري دست يابند. به علاوه اين شركت‌ها بيان مي‌كنند كه كارگران از طريق زيرساخت‌هاي تينگ‌وركس و ووفوريا مي‌توانند اطلاعات مورد نياز كاري خود را ايمن‌تر، با بازدهي بيشتر و دقيق‌تر دريافت كنند.

كاترين كنيكر[Catherine Kniker]معاون و مدير بخش توسعه بين‌الملل پي‌تي‌سي مي‌گويد: «ما از اينكه وارد يك رابطه مشترك با فوجيستو شده‌ايم، خوشحاليم. فوجيتسو و پي‌تي‌سي داراي يك ديد مشترك هستند: آنها مي‌خواهند به توليدكنندگان كمك كنند تا نوآوري‌ها خود را سرعت دهند و تجارت خود را با بهره‌گيري از مقياس‌پذيري، گسترش دهند. همه ما از چالش‌هاي تبديل شدن به يك كارخانه تجاري آگاه هستيم و باور داريم كه تجارب كاربردي ما مي‌تواند به مشتريان كمك كند تا با سرعت بيشتري بتوانند اقدامات مربوط به تحول ديجيتالي خود را صورت دهند».

برای خواندن مطالب بیشتر در این زمینه میتوانید مقالات IOT:آیا برداشت انرژی به معنی رشد اینترنت اشیاء خواهد بود؟ و موتور دار كردن دستگاه‌هاي اينترنت اشيا با موتورهاي پله‌اي كه منبع انرژي ‌آنها باتري خواهد بود را مطالعه بفرمایید.

همچنین لطفا مارا در شبکه اجتماعی لینکدین همراهی کنید.

برای مطلع شدن از جدید ترین اخبار صنعت جهان حتما و لطفا در خبرنامه ما عضو شوید.

این مقاله چطور بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید